HCCP STEUNT OP 6 PIJLERS

 

1.   PREVENTIE

Op regelmatige tijdstippen komt onze technieker bij u langs.

 Hij voert een technisch onderhoud uit en vervangt de slijtage-onderdelen nog vÓÓr zij een defect kunnen veroorzaken.

 

2.   ADVIES

De waterkwaliteit wordt gecontroleerd om technische storingen door kalkaanslag en overdosering van detergenten te vermijden.  Indien nodig krijgt u aangepast advies.

Waterverzachters en omgekeerde osmose installaties worden opgevolgd en afgesteld. Goed afgestelde waterkwaliteit laat u toe om kostbaar detergent te besparen!

 

3.   CONTROLE

Wist u dat ...
Een klassieke vaatwasser, in een ziekenhuis, die gedurende zes uur per dag afwast jaarlijks voor € 30.000,00 aan water, detergent en stroom verbruikt? Het jaarlijks verbruik van een glazenwasser, bij 60 manden per dag, € 2.100,00 bedraagt?

Een opvolging en controle, van water-, stroom-, en detergent-verbruik, kan 10 tot 15% verspilling voorkomen. Dankzij onze regelmatige controle heeft u meteen uw bijdrage aan het HOBART CUSTOMER CARE PROGRAMMA terugverdiend.

 

4.   PERSONEELSOPLEIDING

Goed opgeleid personeel voorkomt storingen, tijd en energieverspilling. Het belang van een goed dagelijks onderhoud voorkomt voortijdige aftakeling van uw vaatwasser. Bij personeelswissel wordt aan de nieuwkomers de nodige beroepskennis aangeleerd.

 

5.   Haccp

Tijdens onze bezoeken worden de hygiëne parameters gecontroleerd.  Kritische temperaturen en contacttijden worden gedocumenteerd. Na ieder bezoek ontvangt u een rapport ter staving van uw HACCP hygiëne plan.

 

6.   HERSTELLINGEN

Mocht er ondanks onze goede zorgen toch nog een defect optreden  dan is deze kost volledig ten laste van HOBART.


U geniet dus van levenslange FABRIEKSGARANTIE

Afspraak maken
Offerte onderhoud
Download voorbeeld overeenkomst  

Hobart Belgium