Service en Onderhoud

 

«  KWALITEIT IS MENSENWERK  »  HOBART investeert niet alleen in zijn producten maar ook in zijn mensen.


Bij aflevering wordt er gezorgd dat de apparatuur in topconditie is en wordt er tenminste één jaar garantie gegeven.  Daarna blijft preventief onderhoud gewenst, ook tijdens de garantieperiode.

Service gaat verder dan techniek

U krijgt méér dan alleen standaard service en onderhoud. Als klant kan u rekenen op:

• vaste, vakbekwame techniekers uit uw regio, die uw keuken door en door kennen
• een landelijke spreiding voor minimale responstijden
• 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar
• een intelligente, geautomatiseerde onderhoudssystematiek voor snelle oplossingen
• maximale ontzorging op het gebied van wet- en regelgeving wat betreft techniek en milieu
 
 


M
éér dan een sleutelbeurt

Onze filosofie van onderhoud betekent dat u méér van onze techniekers mag verwachten dan enkel een standaard sleutelbeurt.

Service is ook

- praktisch advies op basis van inspectie dat de levensduur verlengt en storingen voorkomt

- economisch advies op het gebied van energie- en waterbesparing

ondersteuning bij het naleven van de wet- & regelgeving op het gebied van milieu, installatie en elektrotechniek

 
Snelheid, vakkennis en beschikbaarheid
Doet zich een storing voor dan is een snelle reactie cruciaal.   Maar de servicetechnieker moet ook weten wat hem te doen staat en het nodige gereedschap en materiaal bij zich hebben.  Deze drie schakels moeten op elkaar aansluiten om de hinder te minimaliseren.
 
 
Minimale responstijden en snelle oplossingen
Een storingen kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week melden.  Vaak kent de technieker de situatie bij u ter plaatse.  Dankzij de Field Assist software hebben de techniekers via hun PDA toegang tot de onderhoudsdatabase.  Field Assist zorgt voor efficiënt voorraadbeheer en een foutloze administratieve afwikkeling.

 
Hobart Belgium